ଜିଜ୍ଞାସାର ଅବସର ନାହିଁ ମୋର ମନେ ଅବାଧରେ ଗାଇଯାଏ ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ ବନେ । ତା ଲୋତକେ ସିକ୍ତ ମୋର ସମସ୍ତ ଜୀବନ ଜନମେ ଜନ... ଜିଜ୍ଞାସାର ଅବସର ନାହିଁ ମୋର ମନେ ଅବାଧରେ ଗାଇଯାଏ ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ ବନେ । ତା ଲୋତକେ ସିକ୍ତ ମୋର...
• ପ୍ରଥମ ଚୁମ୍ବନ ଶବଦେ ମୋହିତ ବିଥି • ଝରିଯାଇଥିଲା ସରମର ଝାଳ ଦେହୁ ।। • ପ୍ରଥମ ଚୁମ୍ବନ ଶବଦେ ମୋହିତ ବିଥି • ଝରିଯାଇଥିଲା ସରମର ଝାଳ ଦେହୁ ।।
ତୁମ ବିନୁ ଜୀବନରେ ଲାଗେ ସବୁ ଅଧୁରା ଶରୀରଟେ ଥାଇ ମଧ୍ୟ ପ୍ରାଣ ପକ୍ଷୀ ବିଚରା। ତୁମ ବିନୁ ଜୀବନରେ ଲାଗେ ସବୁ ଅଧୁରା ଶରୀରଟେ ଥାଇ ମଧ୍ୟ ପ୍ରାଣ ପକ୍ଷୀ ବିଚରା।
ଦିନେ ନା ଦିନେ ଯେମିତି ହେଲେ ଜଣଙ୍କ ପରେ ଜଣେ ଆମକୁ ବିଦାୟ ନେବାକୁ ହେବ ବିନା ଖବରରେ, ଇଙ୍ଗିତରେ ଯିବ... ଦିନେ ନା ଦିନେ ଯେମିତି ହେଲେ ଜଣଙ୍କ ପରେ ଜଣେ ଆମକୁ ବିଦାୟ ନେବାକୁ ହେବ ବିନା ଖବ...
ହସର ଠିକଣା ହଜେଇ ଦେଇଛି ଲୁହ ଏକା ମୋର ସାକ୍ଷୀ ଶୂନ୍ୟ ମହାଶୂନ୍ୟ ଲାଗେ ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗ ଉଦାସୀ ମୋ ପ୍ରାଣ... ହସର ଠିକଣା ହଜେଇ ଦେଇଛି ଲୁହ ଏକା ମୋର ସାକ୍ଷୀ ଶୂନ୍ୟ ମହାଶୂନ୍ୟ ଲାଗେ ଚତୁର୍ଦ୍ଦ...
ଆସୁରିକ ବଳ ସହ ଲଢ଼ି ଲଭେ ମୁଁ ବିଜୟ ହେ ଜଗତ ଜୀବନ ନୀଳାଦ୍ରୀନାଥ ମାଗୁଛି ଏତିକି ତୁମ ପଦେ କରି ମଥାନତ । ଆସୁରିକ ବଳ ସହ ଲଢ଼ି ଲଭେ ମୁଁ ବିଜୟ ହେ ଜଗତ ଜୀବନ ନୀଳାଦ୍ରୀନାଥ ମାଗୁଛି ଏତିକି ତୁମ ପଦେ କର...